Arrangement

New normal – Post corona

 

Bemærkning: Dette arrangement er en forkortet udgave af vores heldagsarrangement, der skulle have fundet sted torsdag den 16/9, men nu i stedet er ændret til MCO MediaBrunch. 

Vi går lysere tider i møde i mediebranchen, men der er skabt nye vaner, som vi ikke kan komme udenom i vores post corona-virkelighed. Der er et større fokus på work-life-balance og flere krav om fleksibilitet. Corona-krisen har slået døre ind, som måske aldrig var blevet åbnet, hvis ikke krisen havde tvunget os til nye måder at lede og samarbejde på. Men hvad har vi lært af krisen – og hvad skal vi tage med? Hvordan er det gået med produktiviteten? Hvad er der sket med det sociale og arbejdspladsens sammenhængskraft? Og hvordan tiltrækker vi og fastholder dygtige medarbejder i en post corona-virkelighed?

Netop dette tager vi fat på, når vi inviterer til MCO MediaBrunch fredag den 29. oktober fra 08.30-11.00 i den gamle banegård på Øster stationsvej 33. Som altid starter vi ud med brunch og netværk fra kl. 08.30.

Bliv inspireret, når Bo Kønsskov tager os med ind i tankerne bag 4-dages arbejdsuge og fortæller, hvordan man bryder samfundsnormer og gøre op med fortællingen om, at det er sejt at arbejde meget. Sofie Hvitved tager os med ind i fremtidens usikkerheder, megatrends og det fællessprog om fremtiden. Hun vil fortælle om Corona-pandemiens påvirkning på vores fremtidige medier, kommunikation og måden vi arbejder på.

Bo Kønsskov er COO og partner i Abtion. Han har sine rødder i kommunikation og design, og bruger design thinking i sin tilgang til ledelse. Bo er en af ophavspersonerne til ideen om 4-dages arbejdsuge i Abtion og har med succes været med til at lede organisationen igennem den store forandring. Han har siden holdt oplæg blandt ledergrupper og medarbejderteams, der søger inspiration til, hvordan de på det operationelle plan kan arbejde aktivt med trivsel, arbejdsglæde og produktivitet.

Sofie Hvitved er associeret Partner og Special Advisor indenfor Medier & Teknologi hos instituttet for Fremtidsforskning, hvor hun arbejder i krydsfeltet mellem medier, data og underholdning og teknologi og blandt andet leder projektet Future Nordic Media Landscape 2030. Hun er selv fra medieverdenen, med en solid strategisk baggrund blandt andet fra DR Strategi & Projekt samt som projektleder gennem flere år på mediekonferencen New Media Days. Hun er desuden partner i Mediehuset Luksus, hvor hun har været drivkræft for internationalisering og digitalisering.

Du tilmelder dig arrangementet her: https://www.eventbrite.dk/e/mco-mediabrunch-post-corona-hvad-sa-nu-tickets-171109120987 

Hvornår:
29.okt. 2021

kl.08.30-11.00

GRATIS ARRANGEMENT